неделя, 14 март 2010 г.

Ще бъда (за да бъдеш)



Ще бъда любима на твоите пръсти,
в косите ти нощем ще пиша.
Денят ти на мен ще е кръстен,
в ухото ти нежно ще дишам.

Години секундни в длани ще слагам,
ще пея в очите ти гъдел
и цяла нощ неназовавана
ще спомням ти едно несбъдване.

Ще бъда прозорец към твоите устни.
От мечтите ти ризи ще шия.
В мен ще се търсиш. Ще се напуснеш.
В дома ми гнездо ще си свиеш.

Ще бъда и ключ в сълзите ти скрити,
и буря в гръдта ти желязна.
Не ти обещавам, че ще ме има,
щом с вятъра боса изляза.

Навярно ще тегне в гърдите ти ужас.
Но аз съм жената, не просто момиче.
Хем ще ме мразиш, хем съм ти нужна.
Приеми ме такава. Или ме обичай.

Невярно ще литне от пръстите ято,
шепи след него ще стиснеш.
Аз ще съм също в онзи остатък,
който желаеш и никак не искаш.

Ще бъда... за да бъдеш и Ти.
Това не ще да потиснеш.

2007

Няма коментари:

Публикуване на коментар